ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009

Όπως διαβάζουμε στο φύλλο Αυγούστου 2009 της εφημερίδας “Αλλαγή στο Λουτράκι”, «επιτροπή του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας, αποτελούμενη από τους Γ. Γκιώνη, Χ. Γεωργίου, Π. Μίχα και Δ. Πρωτονοτάριο, επισκέφθηκε τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, Κ. Μαρκόπουλο. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο υπουργός τούς δήλωσε ότι περιμένει σαφή απόφαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου, ώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου για την πόλη μας.»

«ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΕ ΜΑΡΙΝΑ»!

«Ένα έργο που θα δώσει πνοή στο Λουτράκι, και – όπως έχει δηλώσει στην «Α» ο Δήμαρχος των έργων, ο Γ. Γιωτάκης – θα αποτελεί μια ακόμα οδό πρόσβασης στην πόλη μας.

Τα επιχειρήματα κατά του έργου καταρρέουν ένα – ένα, σαν χάρτινος πύργος. Για όσους κινδυνολογούν και λένε ότι το έργο δεν είναι βιώσιμο, τι έχουν να πουν μετά τη δήλωση που φέρεται να έκανε ο υπουργός στην επιτροπή, ότι «με παίρνουν τηλέφωνο επώνυμοι Αθηναίοι, ώστε να μεσολαβήσω να βρουν θέση για το σκάφος τους σε κάποια μαρίνα»;

Είναι βέβαιο πως, μέσα σε λίγες ημέρες από την έναρξη λειτουργίας της, η μαρίνα θα γεμίσει σκάφη. Όσον αφορά αυτούς που ισχυρίζονται ότι θα είναι απλά ένα «parking σκαφών των Αθηναίων, χωρίς κανένα όφελος για την πόλη», ας διαβάσουν τα όσα μας δήλωσε σε συνέντευξή του το Σεπτέμβριο του 2007, ο οραματιστής του έργου, Γ. Γιωτάκης:

«Η ΜΑΡΙΝΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΦΕΛΗ»

«Είμαστε η μοναδική πόλη σε όλο τον Κορινθιακό που δεν έχει πρόσβαση στον τουρισμό διά θαλάσσης. Η μαρίνα θα προσφέρει τεράστια οφέλη. Θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν από έναν ολόκληρο κύκλο εργασιών. Θα υπάρχει τελωνείο, θα υπάρχει ξενοδοχείο, θα υπάρχει σταθμός ανεφοδιασμού των σκαφών, οτιδήποτε χρειάζεται για να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Εκεί θα έρθουν άνθρωποι οι οποίοι είναι πολλές μέρες στη θάλασσα και θα θελήσουν να βγουν στην πόλη για να διασκεδάσουν, να φάνε, να κοιμηθούν κάπου αλλού εκτός από την κουκέτα τους. Να βγουν να γνωρίσουν τον τόπο. Θα γίνει ένα τεράστιο κέντρο, θα δημιουργηθούν καταστήματα, ανταλλακτήρια, service για τα σκάφη, θα αναπτυχθούν υπηρεσίες για τη συντήρηση και τη φύλαξη των σκαφών. Τα σκάφη θα τροφοδοτούνται με νερό, με βενζίνη, θα υπάρχουν super markets για να ψωνίζουν οι τουρίστες. Πρόκειται για έναν τομέα του θαλάσσιου τουρισμού που πρέπει να τον έχουμε και να τον εξυπηρετούμε. Δηλαδή η μαρίνα της Μυκόνου, τι προσφέρει στην Μύκονο, αφού έχει λιμάνι από το οποίο την επισκέπτεται ο περισσότερος κόσμος, ενώ διαθέτει και αεροδρόμιο;»

ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Όσο γι’ αυτούς που θα προσπαθήσουν να παίξουν το τελευταίο τους χαρτί λέγοντας, δήθεν, πως η μαρίνα θα δημιουργήσει πρόβλημα στη θάλασσά μας, ο Γ. Γιωτάκης ήταν κατηγορηματικός:

«Η μαρίνα δεν πρόκειται να κάνει απολύτως καμιά ζημιά στην θάλασσα, διότι τα σκάφη τα οποία θα φιλοξενούνται είναι εξασφαλισμένο ότι θα καλύπτουν τις διεθνείς προδιαγραφές. Η μαρίνα θα έχει το βιολογικό της καθαρισμό και θα είναι συνδεδεμένη με το αποχετευτικό δίκτυο. Ουδεμία ρύπανση προβλέπεται. Μεγαλύτερη πιθανότητα υπάρχει να γίνει ρύπανση από τα διερχόμενα σκάφη μέσω της διώρυγας στον Κορινθιακό, παρά από τη μαρίνα. Ξέρετε εσείς κάποια μαρίνα η οποία έχει προκαλέσει ρύπανση;»

Εμείς θα συμπληρώσουμε πως, από όσα έχουμε διαβάσει, υπάρχουν εκατοντάδες ευρωπαϊκές πόλεις οι οποίες και διαθέτουν μαρίνα και τους έχει απονεμηθεί γαλάζια σημαία.»

Συντάκτης: monoloutraki