Όπως σας ενημέρωσε πρώτο το MONOLOUTRAKI.gr, (διαβάστε εδώ), προχθές, παρουσιάστηκε η μελέτη marketing για το Ανοιχτό Κέντρο Εμπορίου (Open Mall) στο Λουτράκι.
Από την ώρα που δημοσιεύσαμε την είδηση, “έσπασαν” τα τηλέφωνα της εφημερίδας “Αλλαγή στο Λουτράκι”, ενώ πολλά ήταν τα σχόλια αναγνωστών του MONOLOUTRAKI.gr, για το θέμα της στάθμευσης. Σχετική ήταν και η ερώτηση παρευρισκόμενου στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου έγινε η παρουσίαση. Τι προβλέπει, λοιπόν, η συγκεκριμένη μελέτη, για το πρόβλημα της στάθμευσης, το οποίο, μάλιστα, θα επιδεινωθεί, λόγω της μετατροπής κάθετων προς τη λεωφόρο δρόμων, σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας;
Η απάντηση που δόθηκε από τους μελετητές ήταν η εξής: “Το θέμα της στάθμευσης είναι πάρα πολύ σημαντικό. Είναι πιο δύσκολο για μας, επειδή έχει να κάνει με σταθερές παρεμβάσεις σε δημόσιους χώρους, στις οποίες δεν μπορεί να υπεισέλθει μια μελέτη marketing. Θα πρέπει εκεί να υπάρχει μέριμνα από αυτούς που ασχολούνται με το δημόσιο χώρο, οι οποίοι είναι, φυσικά, ο Δήμος και τα υπουργεία.”
“Στην περιοχή παρέμβασης δεν θα δημιουργηθούν καινούριοι χώροι, απλώς θα δίνεται η πληροφορία στον επισκέπτη, ώστε να μπορεί να βρει σημείο να σταθμεύσει, πιο εύκολα.”